2019-07-04

Sylwia Bryś Sprzedawcą Roku 2019 Dziennika Zachodniego

Sylwia Bryś, sprzedawczyni na stacji MOYA w Rudzie Śląskiej zajęła pierwsze miejsce w Rudzie Śląskiej oraz 3 miejsce w województwie śląskim w plebiscycie Dziennika Zachodniego „Mistrzowie Handlu 2019” w kategorii Sprzedawca Roku. Zachęcamy do przeczytania rozmowy ze zwyciężczynią.

Co Panią inspiruje w codziennej pracy? Skąd bierze Pani tyle pozytywnej energii?
Trudno dokładnie powiedzieć, zawód sprzedawcy to moja pasja. Lubię kontakt z ludźmi i zadowolenie klientów – to zdecydowanie coś, co mnie napędza do działania i dodaje mi energii. Po prostu kocham swoją pracę, wkładam całe serce w to co robię i mogę szczerze powiedzieć, że sprawia mi to ogromną przyjemność.
Jakim wyzwaniom musi Pani sprostać w codziennej pracy?
Lubię podnosić sobie poprzeczkę i sama wyznaczać sobie dodatkowe cele, zawsze daję z siebie 100% i nigdy nie odpuszczam. Wyzwaniem jest dla mnie osiągnąć założony cel, w taki sposób, by klient był zadowolony i zawsze z chęcią do nas wracał.
Jaki jest Pani sekret? Co wpłynęło na sukces?
Uważam, że problemy życia codziennego trzeba zostawić przed drzwiami swojej pracy. Nasze nastawienie udziela się innym. Jeśli ktoś lubi swoją pracę i sprawia mu ona przyjemność, przekłada się to na zadowolenie klienta. Pierwsze wrażenie i nawiązanie dobrego kontaktu z klientem to według mnie podstawa sukcesu.
Jacy są klienci w Rudzie Śląskiej? Czy dobrze się z nimi pracuje?
Ludzie są bardzo różni, miewają lepsze i gorsze dni. Zawsze staram się rozluźnić atmosferę dobrym słowem, uśmiechem czy też żartem. Większość to osoby miłe, rozmowne i wyrozumiałe. To często stali klienci, z którymi mam bardzo dobre relacje. Już samo nominowanie mnie do tytułu Sprzedawcy Roku świadczy o tym, że doceniają moją pracę i zaangażowanie. Praca z takimi klientami, to czysta przyjemność.
MOYA to obecnie szósta pod względem wielkości sieć paliw w Polsce, a jednym z jej filarów jest jakość obsługi klienta. Swój dynamiczny rozwój MOYA zawdzięcza m.in. jednolitym standardom obsługi i jakości. Jak wynika z badań konsumenckich, aż 98% klientów deklaruje zadowolenie z jakości oferowanych usług i produktów, w tym obsługi klienta oraz zamierza wrócić na stację MOYA.

Ostatnie Aktualności

26.03.2024

Złoty Laur Konsumenta dla sieci MOYA

Sieć stacji paliw MOYA ponownie zyskała uznanie klientów w prestiżowym plebiscycie konsumenckim. Tytułem Złoty Laur Konsumenta została uhonorowana karta paliwowa MOYA firma. Nagroda jest...
2024-03-20

Sieć MOYA z dwoma nowymi stacjami paliw w Małopolsce

W województwie małopolskim sieć MOYA otworzyła dziś aż dwie nowe stacje. Oba punkty działają w modelu franczyzowym i mają jednego właściciela. Stacje oferują wysokiej jakości paliwo,...
2024-03-15

MOYA wspiera 18. Nationale-Nederlanden Półmaraton Warszawski i zaprasza do strefy relaksu

Sieć stacji paliw MOYA po raz kolejny angażuje się w inicjatywy Fundacji „Maraton Warszawski”. Marka wesprze 18. Nationale-Nederlanden Półmaraton Warszawski, a uczestnicy biegu będą mogli...
2024-03-14

Nowa stacja paliw MOYA w województwie warmińsko-mazurskim

Sieć stacji paliw MOYA kontynuuje dynamiczny rozwój, ogłaszając otwarcie nowej stacji paliw w województwie warmińsko-mazurskim. Punkt w niebiesko-czerwonych barwach oferuje wysokiej jakości...
2024-03-11

Sieć MOYA partnerem logistycznym Operacji Czysta Rzeka

Ruszyła Operacja Czysta Rzeka, największa w Polsce akcja sprzątania rzek oraz ich okolic. Inicjatywa jednoczy wokół słusznej idei - zachowania czystej przyrody dla przyszłych pokoleń. Sieć...
2024-03-08

Świętuj Dzień Kobiet w Caffe MOYA!

Z okazji Dnia Kobiet sieć stacji paliw MOYA przygotowała słodką niespodziankę. Od 8 do 10 marca, przy zakupie dowolnej kawy w Caffe MOYA, zapraszamy do skorzystania z promocyjnej oferty na...