X

Szanowni Państwo,

W związku z uchwałą Rady m. st.
Warszawy dotychczasowy adres,
przy którym zlokalizowana jest siedziba
spółki Anwim S.A., został zmieniony.

Prosimy od dnia dzisiejszego stosować
nowy adres siedziby.

Adres „ul. Ordona 1A”
został zmieniony na „ul. Stańczyka 3”,

miejscowość i kod pocztowy pozostają
bez zmian.

ZAMKNIJ OKNO

ANWIM S.A.
ul. Stańczyka 3, 01-237 Warszawa

Adres do korespondencji:
ul. Daimlera 2, 02-460 Warszawa

Sekretariat:
tel: 22 496 00 00
fax: 22 496 00 03
e-mail: biuro@anwim.pl

BOK Flota: 505 505 105

Dołącz do sieci

NIP 527-00-11-878
REGON 010404971
KRS nr 0000275176
BDO 000096200
Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy
Sąd Gospodarczy XII Wydział
Kapitał zakładowy: 17.164.410 zł
Kapitał wpłacony: 17.164.410 zł

Formularz zapytaniowy
Wyślij zapytanie poprzez e-mail
Oferta franczyzowa

Partnerom zapewniamy indywidualne zasady współpracy dopasowane do oczekiwań i możliwości obu stron. W ramach współpracy, oprócz wsparcia biznesowego opartego na naszym doświadczeniu, zapewniamy szereg świadczeń:

REBRANDING

Wygląd stacji ma ogromny wpływ na decyzję Kierowcy o skorzystaniu z danej placówki. Dlatego proponujemy naszym partnerom wsparcie w procesie zmiany barw, a tym samym zewnętrznego wizerunku obiektu pod znakiem rozpoznawalnej marki. Zadbany, schludny podjazd to swoista wizytówka stacji. Elegancki, sieciowy wygląd zachęca Klientów do wizyty, a oferta stacji sprawia, że wracają.

NA STACJI MOYA

NA ZEWNĄTRZ
Pierwsze wrażenie jest decydujące. Rozpoznawalna marka, nowoczesny i dobrze oświetlony budynek oraz zadbana i estetyczna przestrzeń budzą zaufanie Kierowców. Dlatego wszystkie obiekty w sieci MOYA budujemy lub dostosowujemy do najwyższych standardów opartych na szczegółowo opracowanej identyfikacji wizualnej.

I W ŚRODKU
Wnętrza stacji MOYA projektowane są z uwzględnieniem wszelkich detali. Zarówno Partnerzy jak i Klienci doceniają jednolity wygląd sklepów i konceptów gastronomicznych Caffe MOYA. Zachowanie spójności umożliwiają proponowane przez nas meble własnego designu, które zapewniają jednocześnie maksymalną swobodę aranżacji przestrzeni sklepowej, niezależnie od jej metrażu. Całość dopełniają nowoczesne wzornictwo i ujednolicony ubiór pracowników.

PRODUKTY Z LOGO MOYA
Wysokiej jakości produkty sklepowe z logo MOYA stanowią źródło dodatkowych zysków dla właścicieli stacji. W ofercie znajduje się popularny napój energetyczny MOYA Energia, przyjazne dla środowiska płyny do spryskiwaczy w wersji letniej i zimowej, a także zapalniczki i zawieszki zapachowe. Asortyment sklepowy marki własnej jest stale rozwijany o kolejne, dobrze rotujące produkty.

CAFFE MOYA
Koncepcja CAFFE MOYA zakłada widoczne oznakowanie strefy gastronomicznej zarówno na zewnątrz jak i wewnątrz stacji. Rozpoznawalny, pozytywnie kojarzony logotyp umieszczony na pylonie, podświetlony kaseton nad wejściem do sklepu, baner, tablica reklamowa i inne nośniki gwarantują, że każdy kierowca bez trudu rozpozna, że na tej stacji może liczyć na pyszną kawę i sycące przekąski. CAFFE MOYA to także nowoczesna, pasująca do wnętrza stacji linia mebli gastronomicznych, która doskonale sprawdza się na dużych i mniejszych stacjach.

Koncept CAFFE MOYA oferuje klientom smaczne, ciepłe przekąski na drogę: hot dogi, zapiekanki, panini i ciastka. Kawa przygotowywana jest w profesjonalnych ekspresach, ze starannie wyselekcjonowanych ziaren. Dzięki współpracy z centralnym dostawcą na wszystkich stacjach przekąski zachowują, zawsze ten sam, doskonały smak. Oferta CAFFE MOYA została opracowana i jest modyfikowana na bieżąco tak, by zapewnić wysoką rotację, satysfakcjonujące marże, dywersyfikację dochodów, a przede wszystkim dodatkowe zyski dla właściciela stacji.

WSPARCIE DLA PARTNERÓW

SZKOLENIA
Posiadamy własny dział szkoleń, jednak przy konstruowaniu programu wdrożenia pracowników korzystamy z usług najlepszych firm szkoleniowych. Niedawno uruchomiliśmy również platformę e-learningową, dzięki której cała wiedza na temat standardów i funkcjonowania sieci dostępna jest na wyciągnięcie ręki. Szkolenia dla Partnerów i ich pracowników zakładają takie obszary jak wprowadzenie w standardy sieci, profesjonalna obsługa klienta, aktywna sprzedaż, zarządzanie stacją, radzenie sobie w trudnych sytuacjach. W naszych szkoleniach stawiamy na praktyczne aspekty, dzięki którym każdy pracownik ma rzeczywisty wpływ na podniesienie obrotów stacji.

TAJEMNICZY KLIENT
Program anonimowej i obiektywnej oceny stacji oraz jej załogi realizowany jest we wszystkich placówkach. Informacje uzyskane w trakcie profesjonalnych audytów pokazują zarówno mocne strony danej placówki, jak i te nad którymi warto jeszcze popracować. Na podstawie przekazanych ocen przygotowujemy wraz ze specjalistami system szkoleń kadry nastawiony na ciągłą poprawę osiąganych wyników. Uczymy jak zyskać nowych i zatrzymać dotychczasowych klientów. Program Tajemniczy Klient przeprowadzany jest w formie wewnętrznego konkursu, a najlepsze stacje po jego zakończeniu otrzymują nagrody pieniężne.

DORADZTWO
Kierownicy Operacyjni Regionów w sieci MOYA to eksperci, którzy sami przebyli drogę od kasjera do kierownika stacji. Każdy z nich jest swoistym opiekunem stacji w przypisanych im regionach. Ich zadaniem jest wsparcie, pomoc, doradztwo oraz szkolenia dla właścicieli i pracowników stacji. KOR-owie regularnie odwiedzają stacje, omawiają pojawiające się trudności i wskazują rozwiązania. Doradzają jak ograniczyć zbędne wydatki i uzyskać lepszą rentowność stacji, służą swoją radą przy rekrutacji nowych pracowników, doborze dostawców czy prowadzeniu rozmów z kontrahentami.

RABATY CENTRALNE I DEDYKOWANA PLATFORMA ZAKUPOWA
Dział Projektów i Zakupów Centralnych negocjuje dla Partnerów sieci MOYA najkorzystniejsze warunki umów z dostawami produktów i usług. Dzięki umowom centralnym Partnerzy sieci MOYA skorzystać mogą m.in. z preferencyjnych cen zakupu energii elektrycznej, korzystnych warunków zakupu lub modernizacji infrastruktury stacyjnej czy obniżonych prowizji pobieranych od płatności kartą. We współpracy z głównym dostawcą asortymentu sklepowego uruchomiliśmy dedykowaną platformę zakupową, która umożliwia zarówno zamawianie produktów do sprzedaży jak i materiałów reklamowych i marketingowych na wewnętrzny użytek stacji.

ZAANGAŻOWANIE PRACOWNIKÓW
Organizujemy szereg inicjatyw, które mają angażować pracowników stacji, a w efekcie przekładać się na wyższe obroty placówki. Cykliczne i okazjonalne konkursy z atrakcyjnymi nagrodami, realizowane samodzielnie lub wspólnie z innymi markami, integrują załogę i motywują do wspólnego osiągania coraz lepszych wyników.

ZAINTERESOWANYCH NASZĄ OFERTĄ ZAPRASZAMY DO KONTAKTU

Zapraszamy do obejrzenia wcześniejszych prezentacji naszej sieci

 

MAPA STACJI